onsdag den 29. oktober 2014

Ikke helt nordens Paris, men stadig flot!




Som lovet, så gjort. I går var jeg så heldig, at få lov at komme op på toppen af Hotel Hvide Hus, eller Comwell som det jo bliver til. Det er den første dag længe, hvor det hverken har regnet eller været skyet, så timingen kunne ikke være bedre. Aalborg præsenterede sig virkelig fra sin bedste side, og man sgu ikke lade være med at falde for den gamle stad. Dog har jeg det lidt pres med folk, der kalder Aalborg for nordens Paris, for det er hun sgu ikke. Tro mig, jeg har været i Paris. Bevares, hun er stadigvæk flot! 

Jeg har været mand for at skrive nogle lange blogposts, men i dag vil jeg blot lade billederne tale sit eget sprog. De er i øvrigt kun taget med en iPhone 5, så kvaliteten er derefter.


Mod nordvest

Kig mod nordøst over fjorden, midtbyen og mod Rørdal

Se i øvrigt lige hvor flot skovdalen tager sig ud oppefra. Og ja, det er der Lars Lilholt står gjalper hver sommer.





Vejret ser ud til at blive ret lækkert i dag også, så husk at komme ud. Gå en tur i skoven, det er nu den er allerflottest, om en måned er det garanteret bare en omgang bladret sjap!

Peace!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar