tirsdag den 11. november 2014

Anbefaling TBT er Throwback Tuesday, right?


Jajajaaaa, jeg ved godt, at det er Throwback Thursday, men jeg kan ikke lade være i dag. Er faldet over den her playliste på Spotify, og man bliver virkelig nostalgisk, når man hører det her. Den har det hele lige fra Ja-Rule & Ashanti til Shaggy til Thong Song med Sisqo til Blink 182 og selvfølgelig gode gamel Uncle Cracker. Der er ikke så meget mere at sige, end at det jo er ALT det musik jeg hørte dengang jeg bare var en knejtrøv. Sæt den på, drik en vodka/sprite og lade dig gribe med. Altså, jeg drikker kaffe nu, men klokken er også kun 8.38 og jeg skal til kettlecross om en time!




Håber, at du synes, at den er ligeså god, som jeg gør. Der kommer nyt på bloggen senere i dag eller i morgen, jeg har ikke lige besluttet mig endnu.

Men hav sguda lige en god dag, ikk? Og husk nu lige  at forkæl dig selv med en god kop kaffe, lige nu sidder jeg bare og spytter i en nescafé, og det er livet sgu bare næsten for kort til!

/Marty out

EDIT: Seriøst, hvor fed er Ja-Rule ikke? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar