fredag den 7. november 2014

Fredagsbrok: Fuggly


Hey lovies. Jeg kæmper lidt med at finde tid til de allermest indholdsrige indlæg for tiden, og det beklager jeg selvfølgelig. I dag bliver der lige tid til en omgang brok. Jeg er ked af hvis i føler, at jeg træder nogen over tæerne her, det er ikke min mening, og så alligevel lidt. Jeg har nogengange nogle ret rabiate holdninger, og holder ofte disse for mig selv. I dag kan jeg ikke holde igen. Jeg siger bare, hvad de fleste mænd tænker. Sorry piger.

Med vinterens komme, kommer også Ugg støvler. De er, hvad jeg vil beskrive som, Fugly (Fucking ugly). Den her bamsestøvle, hvor piger tænker, at det ser ekstra smart ud at krampe et par leggings ned i, alt imens man går så skævt i dem, at den ene side af hælen bliver helt slidt ned, og man til sidst ender med at gå i en eller anden akavet gangart. NEJ. Det dur' ikke! Jeg har brokket mig over det her utallige gange, og mødt forskellige meninger. Altså.... jeg har bare fået nok venner. Der et par online memes, som jeg gerne vil dele med jer her.







Have I made myself clear? Jeg er klar over, at jeg nok kan modtage en del had på det her. En undskyldning er ikke nok, men det her skal altså bare ud. Sorry to say.

Nu er jeg næsten ved at være ved vejs ende med alt det brokkeri. Der er bare et punkt mere, som jeg bliver nødt til at berøre. Der er én ting, der er værre en kvinder der går i Ugg støvler (Pause for dramatic effect). Og det er mænd der går i Ugg støvler. NEJ NEJ NEJ. Jeg er ligeglad om du er David Beckham, Batman eller Matthew McConaughey. Du skal ikke gå i mande-uggs, det er en vederstyggelighed, at de overhovedet er opfundet. Her er lige et par eksempler:















Til sidst er der kun at sige: Ugg Støvler!? UGG NO!



Nå, men kan i nu have jer en rigtig lækker weekend og dertilhørende J-dag, jeg har ikke tænkt mig at tage ud i aften. Jeg lover, at i næste uge kommer der lige lidt mere indholdsrige indlæg. Ja, måske endda her i weekenden. 

Hold dig munter :-)

/Marty out

1 kommentar: