tirsdag den 16. december 2014

GOTG - Tirsdags anbefaling - Do the dancing baby groot


Godmorgen, det er tirsdag. Læn dig tilbage og slap af. Tryk først på play på ovenstående youtubevideo, før du læser videre.




I dag bliver endnu en anbefaling. Jeg genså i sidste uge Guardians of the Galaxy, som by far er en af de bedste film jeg har set i år. Den ligger deroppe sammmen med Interstellar og og The Grand Budapest Hotel. Alle film jeg vil anbefale dig at se. Men Guardians er altså noget helt specielt, det er en Marvel superheltefilm, men den er så atypisk, humoristisk og gennemført god, at jeg synes den topper. Når man ser traileren, så tror man slet ikke, at man får det man får. Underspillet humor, højsprængt action og virkelig forskellige karakterer. Når man ser på ovenstående billede, så kan det godt se lidt mærkeligt ud, men det fungerer så godt, og den dynamik der er i filmen er bare helt exceptionel. 

Desuden har jeg nu fået nøglen til min lejlighed, så det hele kører på skinner. Nu skal den lige sættes i stand og så er jeg indflytningsklar. Selvom det desværre nok først bliver efter nytår jeg flytter ind, så glæder jeg mig helt sindssygt meget til at indrette og sætte mit eget præg på det. Jeg er så glad, at jeg føler mig som Baby Groot, når han hører Jackson 5:



En anden ting der gør Guardians of the Galaxy sådan rigtig god, er filmens soundtrack. Sangen jeg bad dig om at høre indgår i soundtracket sammen med en masse andre gamle klassikere. Jeg hørte det en dag, og det overhørte min far som kunne nikke genkendende til de fleste af sangene. Det var ret sjovt. Her under kan du høre det som på danske hedder "STINKEFEDT MIXTAPE VOL1"



Jeg så Hobbitten i går, og jeg grubler stadig lidt over hvad jeg synes om den. Der kommer nok en anmeldelse her en af dagene. Indtil da må i nøjes med det her sparsomme indlæg og flere af den skuffe. Håber stadigvæk i følger med derude, nu er det altså to updates på en dag!

Hav en lidt for lækker dag. P.S. Kom i Samsøe Samsøe Bispensgade og køb dine julegaver i dag, der står jeg - så finder vi noget lækkert til dine kære ;-)

/Marty out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar