søndag den 23. november 2014

Break the internet? Kill it rather.

Hey peeps. Der foregår lidt for mange ting i mit liv lige nu, til at jeg kan holde bloggen opdateret med fyldigt indhold hver dag. Jeg er ikke død. Jeg var i biffen i går for at se Interstellar, og hvilken oplevelse det var. WOW. Der kommer imidlertid ikkg en anmeldelse i dag, for jeg kan mærke, at jeg skal have lidt længere tid til at bearbejdet den.

Kim Kardashian forsøgte i sidste uge at "Break the internet" og bevares, hun gjorde det også på sin vis.

I fredags mener jeg så, at Beyoncé dræbte internettet. Hun udgav i fredags to nye sange "7/11" og "Ring off". Til 7/11 har hun også lavet en video. DAMN. Hvis jeg kun måtte bruge et internetbesøg i dag, så ville jeg sgu vælge at se den video. Det er ikke noget særligt setup, og det kan se ud som om hun filmer det hele selv egentlig. Men indholdet. Nej nej nej. Fyre, se den og tak mig. Piger, i ved jo, at den er god.


God søndag, hoveder.

/Marty out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar