torsdag den 6. november 2014

What to blog? Nåé jo, sjove dyr.

Hello friendo's. Beklager den manglende aktivitet her på bloggen, jeg har simpelthen haft sådan en travl uge med iværksætteri og andet, så dagene er bare smeltet sammen. Det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig, min trofaste læser, men nu er jeg tilbage og aner egentlig ikke hvad jeg lige skal blogge om...



... En time senere, og alt hvad jeg kan komme op med er denne hund. Så nu bliver det bare et lille blogpost om dumme dyr, men ved i hvad? Det er egentlig også skægt nok.



Har du nogensinde tænkte over, hvordan det lyder når en kylling nyser? Well, se fra cirak 31 sekunder og frem, så finder du ud af det. 



Her er lige en virkelig skæg kattevideo. Det er altid sjovt, jo.



Den her hund kan virkelig ikke lide at blive samlet op, men den kan til gengæld virkelig godt lide at spille død. Det er et godt hyl!


Jeg runder af med en helt klar favorit. Jeg har kan hverken huske eller tælle hvor mange gange, jeg har set den film her. Men det er lige sjovt hver gang. HAHAHAH, jeg er færdig af grin. Jeg vil ha' en hund, og det kan kun gå for langsomt!




Håber de her videoer, kunne give dig et smil på læben på en grå torsdag. Det løftede da i hvert fald mit humør.... og så fik jeg blogget.

Hav en lækker torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar