fredag den 14. november 2014

Fredagsbrok... Nah, not really.


Du kan eventuelt lige starte på dette indlæg, ved at høre denne her version af Foo Fighters' Hero, jeg synes, at den er super fed. Og den er måske bedre end dagens indlæg. Just sayin'.


Så blev det fredag igen, og det har været en uge med for lidt aktivitet på bloggen. Jeg er bare lidt idéfattig i de her dage. En lille spurv sagde i går til mig, at jeg bliver nødt til at komme ud og opleve noget mere, og det kan for så vidt også være rigtig - jeg skal nok prøve, venner!

Sidste uge havde jeg et indlæg med rigeligt brok omkring UGG støvler. Det medfødte ingen anden reaktion end et godt hyl, og det er jeg ok tilfreds med. Imidlertid har jeg ikke det store at brokke mig over i denne uge. Jeg har åbenbart haft det lidt for lækkert siden sidste fredag.

Der er selvfølgelig de obligatoriske punkter.

1. Vejret. Hold nu kæft, det er blevet koldt udenfor. Jeg hader den tid, hvor man skal have vanter på, når man cykler. Men på den anden side, så er der ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet. For rent garderobemæssigt, så er efteråret den bedste tid på året, man kan få lov at layer up, som man siger. Et par fede jeans kombineret med en cool skjorte, en strik udenover og så en let jakke. No homo. Det eneste der er så forbandet ved det, det er, når man cykler. Det er en kamp, specielt her i Aalborg, scheisse det er varmt, lige meget hvor man skal hen, så er der altid en bakke, der skal forceres. Så når man destinationen i fire lag tøj og en ordentlig omgang sved. Ikke optimal.

2. Fodbold. Der er landskampspause, og selvom det er OK at se landsholdet spille og få noget nationalfølelse i kroppen, så er det bare ikke det samme som at se 5-6 Premier League-kampe. Platini og UEFA prøver ellers ihærdigt på at hæve interessen ved lave det, som de kalder for "a week of football". Rent kommercielt giver det meget god mening, at sprede kampene ud over flere dage og forskellige tidspunkter, kan kun sikre flere seere og mere kommerciel revenue. Men det er altså bare ikke det samme, at sidde og se andre landshold spille, som det er at se rivaliserende klubhold. Altså, det er kun til VM og EM man gider det. Samtidig så spiller Danmark mod Serbien i aften i Beograd, og det bliver nok ikke den største festivitas i verden. Serbien må jo som bekendt ingen tilskuere have, og der er bare ikke noget mere dødssygt end at se en kamp, hvor det ikke er tilladt at have tilskuere. Bevares, det er selvfølgelig en stor fordel til Danmark ikke at have presset fra serbiske tilskuere. Når det så er sagt, så vil Serbien også gøre alt for at bevise, at de kan klare sig uden og stadigvæk være stærke. Alt i alt spår jeg en drøj affære, 1-1 og dermed under 2.5 mål.

3. Penge. Jeg har ingen. Er ved at spare sammen til en flytning. Så der er ikke mange penge til lir.

4. Min ryg. Jeg var, som tidligere nævnt, til kettlecross i tirsdags. Det var fucking hårdt på den gode måde, jeg elsker at presse mig selv til det yderste, flere gange var jeg nødt til at stoppe op, fordi jeg var ved at brække mig. Men de efterfølgende dage har min ryg lidt under en polsk løfteteknik. Så jeg ligger og sover ad helvedes til om natten.

Jeg ville ønske, at jeg kunne finde flere brokpunkter, men lige nu kan jeg ikke. Har du nogen, så er du hjertens velkommen til at byde ind. Jeg elsker en god gang brok, det ved du. Jeg smutter til Århus i morgen, så ser lige om jeg oplever noget der, der er værd at blogge om. Ellers skal jeg nok snart tage i biffen, så du kan få noget at læse om.

Det var vist det. Jeg er ikke død endnu. Husk at lave vafler henover weekenden, det er sådan en god ting at spise inden æbleskiverne tager helt over.

/Marty out

P.S. Jeg køber snart nogle pebbernødder, de er sgu lækre altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar